// Leverage
Welcome, Fairies


Hello , there. This site are used by Leverage Group . Anneyeong Haseyo !
keep looking at us
please not rude here
not harsh words !
No Copycats !


Diary About Links

Heart to heart




The Shiny Star


Talking




Credits


Designed by : Irdina Sophea
Basecodes : Atirah Hayati
Image by : WeHeartit
Cursor by : Ziera Sharplet
Header by : Azwa




Leverage punyaa love

Yup , hello semua dan Assalamualaikum !
apa khabar ?? sihat sihat ?
lama betul tak nampak kawan kawan aku
lama sungguh .
Harap korang semua takkan lupakan aku yeah ! sebab aku tak pernah lupakan korang .
yes , im sure about that ! hari selasa cuti . yeahh ! boleh siapkan kerja sivik yg berlambak lambak tu (@pun tidakk )


oh boy !! handsomenya bebeh !
tak puas aku pandang abang aku ni .
98% peratus dari ahli leverage bersetuju Yoseob adalah pilihan hati yang comel
yeah , dia berjaya menawan hati orang yg melihatnya .
yeah , awesome .
harap harap , suatu hari nanti aku akan dapat melihat dia secara reality !
yehh , farhana apatah lagi . dia mesti nak sgat sngat .
LOL xD

Klah , smpai sini sahaja yerr semuanya !
Tata n bhai !
♥♫ diyana ♥♫

0 fairies